Housekeeping

Ansök

Grunden till trivsel är doften, utseendet och känslan av fräscht. När våra gäster tar steget över tröskeln till sitt rum vill vi att de ska kunna tro att de är de första som någonsin bor i det rummet. Känslan av nytt är känslan av exklusivitet. Att rummet är iordningställt just för dem.

Att arbeta med housekeeping hos oss innebär att jobba i arbetslag men där du är ansvarig för dina arbetsuppgifter självständigt. I dina arbetsuppgifter ingår planering av arbetet, rumsstädning, korridorsstädning, leverans av produkter som våra gäster förbeställt till sina rum och liknande uppgifter.

Är du rätt för oss?
En stor del i att arbeta hos oss handlar om att bygga upp Fritiden till en välkänd anläggning som besökare talar gott om – och hålla de som ännu inte besökt oss nyfikna. Vårt mål är att bli Skånes självklara val för kongresser, event och turism. I det arbetet spelar varje tjänst en lika stor och viktig roll.
För att söka en tjänst inom housekeeping hos Fritiden behöver du vara extra bra på vissa saker. Du hittar dem här nedanför.

Du behöver
• Kunna planera och prioritera dina arbetsuppgifter
• Vara noggrann och ha öga för detaljer
• Ha förståelse för hygien och trivsel
• Ha en stark teamkänsla men också kunna arbeta självständigt

Sök

Skicka din ansökan till: Receptionsansvarig sanna@hotellfritiden.se

Lediga jobb

Här hittar du de superkrafter vi behöver till Fritiden just nu. Om din tjänst inte finns med på listan kan du skicka in en snygg intresseanmälan istället. Vi hörs!

Registrera intresseanmälan